Pāriet uz galveno saturu
Servisa audita kompānija DORUS 
  • Par mums
    • Privātuma politika
  • Aktualitātes
  • Mēs piedāvājam
    • Pētījumi
    • Apmācības un treniņi
    • STRUCTOGRAM®
    • Klientu apkalpošanas standarti
  • Mystery Shopping
  • Komanda
  • Kontakti

ERASMUS+ Tallinnā

5. sep. 2024, Nav komentāru

Esam iedvesmoti pēc produktīvām dienām Tallinā! Ar kolēģiem piedalījāmies mācībās Inclusive learning of professional skills for persons with limited knowledge of the national language. Kā «take away» ir risinājumi efektīvai iesaistei pieaugušo izglītošanas procesā.

ERASMUS+ akreditācija

7. apr. 2024, Nav komentāru
Esam priecīgi paziņot, ka mūsu organizācija ir saņēmusi ERASMUS+ 🌍 akreditāciju.  Šis sasniegums atspoguļo mūsu apņēmību uz starptautisku sadarbību un izcilību pieaugušo apmācībās. Turpināsim piegādāt jaunas, Eiropas līmeņa, treniņu metodes un tehnoloģijas klientiem. Liels paldies mūsu kolektīvam un partneriem, kas to padarīja iespējamu! #ERASMUSplus

Pieredzes seminārs par ERASMUS+ KA1 mobilitātēm

12. sep. 2023, Nav komentāru
Aicinām uz pieredzes apmaiņas semināru 28.septembrī, plkst. 10:00 - 12:00, par ERASMUS+ KA1 projekta sniegtajām iespējām (Learning Mobility of Individuals). Prezentēsim pieredzi no 3 mobilitātēm un to norisi. Diskutēsim par ieguvumiem un jaunākajām iespējām pieaugušo izglītošanas jomā. Dalīsimies pozitīvajā pieredzē par līdzfinansējumu projekta ietvaros.
Vieta: Zemitāna iela 2b, 3.stāvs, semināram var pieteikties: [email protected]

Pieredze Itālijā

15. aug. 2023, Nav komentāru
Izglītojoši un reizē arī pieredzes apmaiņa Itālijas uzņēmumā  I.A.B.I. srl 2023.gada augustā. Pateicoties Erasmus+ programmai, lieliska iespēja smelties pieredzi no uzņēmuma, kam ir daudzu gadu pieredze.  


Starpvalstu pieredze pieaugušo izglītošanas jomā

31. mar. 2023, Nav komentāru
Starptautiska pieredze pie Life unlimited apmācību vadīšanā, kas norisinājās Belgradā  2023. gada martā. Šis pieaugušo izglītošanas projekts tika realizēts pateicoties Erasmus+ projektam "Teaching or training assignments". Projekta gaitā tika iepazīta atšķirīgā starp kultūru komunikācija un atšķirīgā vidē no ierastās, kas ļāva paskatīties uz izglītošanas procesu caur citu prizmu. Dalībnieku iesaistes nodrošināšanai, mācību metožu kombinēšana prasīja ilgāku sagatavošanās laiku, kas ļāva esošā - ierastā apmācību procesa pārvērtēšanu.  


KA1 mobilitāte Francijā

20. dec. 2022, Nav komentāru
2022. gada nogalē,  29.11.2022. - 17.12.2022, mobilitātē par digitālo rīku atlasi un adaptāciju pieaugušo izglītošanas procesā. Erasmus+ ēnošanas projekta  2022-1-LV01-KA122-ADU-000075569  ietvaros bija lieliska iespēja praktiski novērot digitālo rīku integrāciju mācību procesā, sākot   ar programmas sastādīšanas un plānošanas procesu līdz pat digitālo rīku izmantošanai pieaugušo izglītības procesā. 


May be an image of 3 people and textMay be an image of 3 people and text

STRUCTOGRAM® – krīzes situāciju sabiedrotais

27. mar. 2020, Nav komentāru
Sadarbībā ar SIA Izdevniecība Dienas Bizness HUB ir tapis labs un izglītojošs raksts par STRUCTOGRAM - par metodes vēsturi un pamatprincipiem, kā tā darbojas. Un arī par to, kā šī metode labāk palīdz saprast cilvēku dažādo uztveri šādā vispasaules krīzes situācijā, kāda ir šobrīd saistībā ar Covid-19 izplatību.
STRUCTOGRAM® ir sistēma, kas šādos pārmaiņu laikos palīdz vadītājiem saprast deleģēšanas augsto mākslu un attālināto darbu menedžēšanu. Palīdz saprast, kā kura personība uztver krīzi kopumā un arī apstākļus, kas liek mainīt savu pieeju darbam. Kurš darbinieks varēs strādāt no mājām/attālināti un darīs to apzinīgi, un kurš to nekādi nevarēs – kuram tas būs sarežģīti.

Sīkāk ar rakstu var iepazīties:

https://www.dbhub.lv/raksti/structogramr-krizes-situaciju-sabiedrotais

2020. gada fokuss - ejam vēl dziļāk! Fokusgrupas.

26. feb. 2020, Nav komentāru

Pētījumu kompānija DORUS 2020.gadā liek akcentu uz padziļinātu klientu viedokļa izpēti. Esam pilnveidojuši fokusgrupu diskusijas norises procesu, lai tā sniegtu atbildes uz visiem klienta izvirzītajiem jautājumiem!

DORUS priekšrocības:

*nodrošinām FGD izpildi ātri - 2 nedēļu laikā mērķa grupas atlase un fokusgrupas norise. 2-3 dienu laikā pēc fokusgrupas norises nodrošinām prezentāciju ar apkopotiem grupas dalībnieku viedokļiem, secinājumiem, ieteikumiem.

*Pieredzējis, profesionāls un pozitīvs grupas moderators, kurš piedalās arī fokusgrupas scenārija izstrādē un saskaņošanā ar klientu – tas nodrošina precīzu diskusijas gaitu un maksimālu atbilstību pētījuma mērķim!

* Tiek veikts pilns diskusijas video un audio ieraksts

* Pasūtītājam ir iespēja novērot fokusgrupas norisi klātienē (blakus telpā – caur datoru) vai attālināti tiešraidē jebkurā ierīcē (dators, mobilais telefons utt.) –  skype, whatsapp utt. un nepieciešamības gadījumā sniegt savu ieteikumu vai papildus jautājumu diskusijas norises gaitā.

*DORUS piedāvā tikai pilna servisa fokusgrupu diskusiju - ietverot arī tās analīzi ppt formātā, secinājumus un ieteikumus.

*Moderators parasti ir arī tas, kurš piedalās fokusgrupu diskusijas analīzē – līdz ar to tiek garantēts, ka no grupas dalībniekiem tiks iegūta maksimāla informācija un viedokļu apjoms.

Sīkāka informācija: [email protected]; 29898931

Black Friday @DORUS

29. nov. 2019, Nav komentāru


Klusais influenceris pētījumu pasaulē - fokusgrupu diskusija

14. nov. 2019, Nav komentāru
Gan biznesā, gan sociālajā, gan politiskajā sfērā vienmēr ir jautājumi, ko nevar izskaidrot ar statistikas datiem, klientu plūsmu, vidējā čeka lielumu, peļņas rādītājiem, klientu apmierinātības  rādītājiem utt. Ir hipotēzes, pieņēmumi, problēmas un jautājumi, kuros ir vajadzība "rakt dziļāk" un saprast ne vien to, ko mērķauditorija vai potenciālā mērķauditorija domā, bet ko cilvēki domā vispār - kāpēc kaut kas patīk/nepatīk, kāpēc kaut ko apmeklē/neapmeklē; dara/nedara; lieto/nelieto, grib/negrib. Un te nāk talkā pētījumu metode, kuras pirmsākumus var atrast 1926 gadā, kad ievērojamais amerikāņu sociologs Emory Bogardus savā sociāli psiholoģiskajā pētījumā pirmo reizi aprakstīja grupas intervijas metodi. Neskatoties uz to, ka fokusgrupas diskusijas (FGD) sākotnēji tika izstrādātas kā akadēmiskās pētniecības vajadzībām, kopš pagājušā gadsimta piecdesmitajiem gadiem tās vairāk tiek izmantotas tirgus pētījumos. 

Tātad, FGD izmanto, lai padziļināti izpētītu viedokļus, ko nevar statistiski izskaidrot, kā arī apkopotu viedokļus un aptvertu viedokļu diapazonu par interesējošu tēmu. Tāpat arī FGD palīdz saprast spontānās reakcijas ieraugot produktu iepakojumus, reklāmas video vai vienkārši video sižetus, bukletus. Nereti FGD izmanto arī pirms anketu sastādīšanas - lai saprastu viedokļu kopumu un izvirzītu hipotēzes, ko pēc tam apstiprināt vai neapstiprināt ar statistiskajiem datiem. Iespējams, FGD ir vislabākais veids, kā sapulcināt konkrētas mērķauditorijas cilvēkus, lai apspriestu kādu konkrētu interesējošu tēmu.

Fokusgrupu diskusijas dalībnieku grupu vada moderators, kurš iepazīstina ar diskusiju tēmām un palīdz grupai piedalīties dzīvīgā un dabiskā diskusijā un vada to. Galvenie nosacījumi - nav pareizu vai nepareizu viedokļu un - cienīt otra viedokli, nepārtraukt un nerunāt pa virsu.  Drīkst nepiekrist un argumentēti paust savu viedokli, bet nedrīkst nievājoši par to izteikties vai smieties. Un tieši šajā apstāklī ir fokusgrupu spēks - dalībniekiem tiek ļauts piekrist kāda cita dalībnieka viedoklim vai nepiekrist  - tas palīdz saprast viedokļu un ideju diapazonu, kā arī neatbilstības un variācijas, kas pastāv konkrētajā cilvēku kopumā.

Servisa audita kompānija DORUS ir ilggadēja peredze fokusgrupu organizēšanā un vadīšanā dažādu nozaru uzņēmumiem. Vidējais fokusgrupas diskusijas ilgums ir 1.5-2 stundas un dalībnieku skaits 6-8 dalībnieki. Lai nodrošinātu kvalitatīvu viedokļu analīzi, tiek veikts pilns fokusgrupas diskusijas audio un video ieraksts. Un tas viss ļoti patīkamos termiņos: no dalībnieku atlases līdz izanalizētai fokusgrupu diskusijai - tikai 2 nedēļas!

Lai iegūtu papildus informāciju vai pieteiktu FGD, droši rakstiet vai zvaniet:

Servisa audita kompānija DORUS

Projektu direktore Liene Cauna,

mob.29898931, [email protected]

Stāsts par to, kā mēs pirkām planšetdatorus. 2.daļa.

16. sep. 2019, Nav komentāru
Pirmais no tiem, kam nosūtījām epastu, atzvanīja elkor.lv. Tajā pašā dienā, kad aizsūtījām e-pastu - trešdien. Atzvanīja īsi pirms plkst. 17:00. Tas, ka sarunu uzsāk krievu valodā, tas lai paliek – šobrīd galvenais ir tikt pie planšetdatoriem. Darbinieks izstāsta, ka aizrakstījis piegādātājam par mūsu interesējošiem parametriem, tagad gaida atbildi, jo uz vietas tik daudz planšetes nav. Tad mēs nedaudz paprašņājām, par kādām planšetēm tieši jautāts piegādātājam un pēc vairāku minūšu sarunas un kopīgas skatīšanās mājas lapā (katram gan savā telefona klausules galā), nonācām pie secinājuma, ka runa ir par planšetēm, kas nemaz nav internetveikalā, līdz ar to vēl gaidām informāciju no piegādātāja, jo darbiniekam uzrādās, ka piegādātājam ir 16 klientam vajadzīgās planšetes. Gaidām vēl zvanu.

Vēl trešdien tomēr nosūtam uz m79.lv epastu un saņemam atbildi, ka „vai meklējam lētākos modeļus vai kādas atpazīstamas firmas, tādas kā Lenovo”. Uz ko atbildam, ka drīzāk meklējam atpazīstamas firmas, lai nebūtu problēmas un planšetes darbotos. Komunikācijas turpinājuma no m79 vairs nav.

Ņemam vērā 1a.lv ieteikumu (izmantot filtrus) un iedziļināmies 1a.lv piedāvājumā, atrodam mums vajadzīgajos parametros „ietrāpījušu” planšetdatoru, vēlreiz uzrakstam e-pastu, cik ir pieejami konkrētie planšetdatori, praktiski uzreiz saņemam atbildi, ka uz vietas ir 16 planšetdatori. Un viss, komunikācija ar to beidzās – ne viņi piedāvā mums pirkt, ne mēs vairs traucējam viņus. Tātad 16 planšetdatorus mums ir iespēja dabūt 1a.lv. Bet vajag vēl 14.

Piektdien - 13.09. atzvana elkor.lv – izstāsta, ka tagad uzreiz var dabūt 10 planšetdatorus. Pārējos var pasūtīt piegādātājam un saņemt ne ātrāk kā nākamā mēneša vidū (oktobra vidus). Solam padomāt, vai mums vajag tos 10.

rdelectronics.lv tā arī nav neko atbildējis uz mūsu e-pastu, bet euronics.lv mēs nemaz e-pastu nesūtījām – kā tika ieteikts telefonsarunas laikā. Varbūt konkrētajam mazumtirgotājam nepaveicās, ka mūsu sarakstā bija pēdējais, bet nedaudz jau bija nogurdinājusi visa šī zvanīšanās un rakstīšanās ar pārējiem tirgotājiem.

Secinājumi ir vairāki un visi izraisa zināmā mērā aizkaitinājumu. Par klientu apkalpošanas kultūru. Par vēlmi pārdot. Par vēlmi palīdzēt. Par „pofigismu” pret klientu un kā tā tomēr nedrīkst. Un nav jau tā, viens vai divi tirgotāji ar to izceļas, bet visi! Tikai 1 neizceļas – atzvana, mēģina palīdzēt, palīdz izvēlēties, gatavi pasūtīt piegādātājam vēl klientam vajadzīgās planšetes. Mūsu simpātijas un pateicība elkor.lv

Kopumā par šo varētu teikt – nevis tirgotājiem interesē pārdot, bet mums izmisīgi vajag nopirkt. Mums vajag = mūsu problēmas, tā teikt.

Stāsts par to, kā mēs pirkām planšetdatorus. 1.daļa.

11. sep. 2019, Nav komentāru

Mums ir vajadzība – 20-30 planšetdatorus, bet ar 4 konkrētām, specifiskām prasībām. Budžets, ko vēlamies iztērēt šim pasākumam ir 6000 EUR. Paši esam izurbušies plusmīnus cauri informācijai internetveikalos, kādi planšetdatori mums derētu un konkrētiem veikaliem, kas vismaz teorētiski, pēc internetveikalos pieejamās informācijas, varētu mums tos vajadzīgajā apjomā pārdot. Bet nu gribās pārliecināties par savas izvēles pareizību un jāsaprot arī, kur tās visas ierīces reāli nopirkt – visas vēlams vienā veikalā, maksimums – salasot pa 2 veikaliem.

Tad nu turpinājumā par visu pēc kārtas:

1.       Zvanam uz 1a.lv. Sakām, ka uzņēmums grib iegādāties 30 planšetdatorus, ka vajadzētu palīdzību to izvēlē un vai varam saņemt piedāvājumu. Tur atbild, ka jāraksta e-pasts. Rakstam e-pastu – ar konkrētiem planšetdatoru parametriem, kādi vajadzīgi. Saņemam atbildi (pārsteidzoši ātri – pēc 2 minūtēm!), ka „Diemžēl nevaram sagatavot piedāvājumu, jo preču cenas un piedāvājums mums mainās ļoti bieži. Visas mūsu piedāvātās preces un cenas var apskatīt mūsu mājas lapā.” Tik daudz jau bijām sapratuši paši izpētot mājas lapu, tātad – atgriežamies sākuma punktā. Tomēr neatlaižamies – jo planšetes tiešām vajag – un rakstām atbildes e-pastu, ka nepieciešams pēc iespējas ātrāk iegādāties, un vai tiešām pašiem jāpēta un pa vienam jāklikšķina internetveikalā 30 planšetes. Saņemam atbildi „Ieteiktu izmantot filtru kategorijas kreisajā pusē, atlasot jums svarīgos parametrus. Kā jau jums sniegta informācija - diemžēl nevaram sagatavot piedāvājumu, jo preču cenas un piedāvājums mums mainās ļoti bieži. Visas mūsu piedāvātās preces un cenas var apskatīt mūsu mājas lapā”. Jocīgi. Pagaidām atmetam šim te ar roku un ceram uz labāku turpinājumu ar citiem internetveikaliem.

2.       Zvanām uz dateks.lv – mājas lapā norādīti 2 telefona numuri, zvanot uz abiem skan mūzika, nevar sazvanīt nevienu no tiem.

3.       Zvanām uz elkor.lv vairumtirdzniecības nodaļu. Tur paceļ sieviete, kura lūdz uzgaidīti un, dzirdams, ka kādam blakus kaut ko jautā. Pēc brīža mums tiek teikts, lai sūtam e-pastu ar savu vajadzību. Nosūtam e-pastu ar konkrētiem planšetdatoru parametriem, kas vajadzīgi. Gaidām atbildi.

4.       Zvanām uz rdelectronics.lv Tur arī telefoniski mums neko nevar pateikt un arī tiek nosaukts e-pasts, uz kuru jāsūta informācija – speciālists tad varēšot sagatavot piedāvājumu. Nosūtam e-pastu ar konkrētiem planšetdatoru parametriem, kas vajadzīgi. Gaidām atbildi.

5.       Zvanām uz m79.lv – abi norādītie telefona numuri netiek celti. Aizejam uz vietas, bet abi darbinieki ir aizņemti un vēl pirms mums ir rinda – nolemjam negaidīt, bet gan atnākt vai nu vēlāk vai mēģināt sazvanīt.

6.       Zvanām uz euronics.lv. Tur painteresējās, vai mājas lapā redz vajdzībām atbilstošos planšetdatorus, jo ir pieejami tikai tie, kas ir redzami mājas lapā. Un jāraksta pieprasījums uz e-pastu, vai vispār tik daudz ir pieejami.

Turpinājums sekos.

P.S. šobrīd ir iztērēta puse darba dienas un liekas, ka vieglāk ielikt sludinājumu ar lūgumu, ka mēs gribam nopirkt 30 planšetdatorus un par viņam pat samaksāt uzreiz (nevis, piemēram, ņemt līzingā), nekā pašiem meklēt, kur nopirkt.

Aicinām pieteikties 2 dienu apmācībām "Mileniāļu Menedžments!"

1. aug. 2019, Nav komentāru
Sokrāta māceklis Platons – filozofs un matemātiķis jau tūkstošiem gadu atpakaļ ir teicis, kas ļoti tuvu raksturo mūsdienu situāciju: 

«Mūsdienās jauniešiem patīk greznība viņiem ir sliktas manieres nav respekts pret autoritātēm, vecākiem pieredzējušiem cilvēkiem un uzdevumu izpildes vietā tie dod priekšroku pļāpāšanai. Tagad tiem ir tirānu uzvedība, jo tie nevis kalpo labklājības celšanai un pieaugušo respektēšanai. Tie apstrīd vecākus, ….»

Paaudžu konflikti ir pastāvējuši gadu tūkstošiem, tas nav nekas jauns un teorētisks. XYZ paaudžu klasifikācija palīdz to nodefinēt un salikt pa plauktiņiem un gūt izpratni, ka «maukt» pa vecam vai tā kā ir pierasts nav jēgas.

Šis kurss ar faktiem un piemēriem piedāvā izprast, kas nosaka paaudžu atšķirību, kā tā veidojas un ļauj ieraudzīt Latvijas mileniāļus un saprast, kas notiek viņu prātos.

Tas palīdz praktiski apgūt, ko realitātē iesākt ar šo būtisko resursu – MILENIĀĻIEM. Jo rezultāts no viņiem ir jāpanāk un ar viņiem jāstrādā – šādā vai citādā veidā un ir jāsaprot, kā tos motivēt, kā mazināt mainību, kā iesaistīt un veidot efektīvu komandas darbu.


Apmācības notiek 11. un 17. septembrī, Zemitāna ielā 2b, Rīgā

9:00  - 16:30 (pusdienas 12:30-13:20)

Cena par abām dienām: 460 EUR + PVN

Apmācību noslēgumā tiek pasniegts sertifikāts par kursa apguvi

Pieteikšanās un sīkāka informācija e-pastā: [email protected]

Gatis Ulinskis uzstājas Cilvēkfaktors 2019 konferencē ar tēmu "Dažādības evolūcija"

21. mai. 2019, Nav komentāru
2019.gada 8.martā Gatis piedalījās konferencē "Cilvēkfaktors 2019" un runāja par mileniāļiem, paaudžu atšķirībām un to vērtībām.

Pilnu uzstāšanās video skatīt ŠEIT


Pētījums: labāko klientu servisu starp elektronikas tirgotājiem, nodrošina iSTYLE un Euronics

17. apr. 2019, Nav komentāru

Laikmetā, kad nopirkt datoru, televizoru vai planšetdatoru internetā bieži vien ir gan ērtāk, gan finansiāli izdevīgāk, par noteicošo faktoru, kāpēc pirkt elektrotehniku uz vietas veikalā, kļūst klientu serviss. Klientu serviss var gan radīt pozitīvas emocijas un piesaistīt, gan likt justies klientam nevajadzīgam un izgaismot komunikācijas nepilnības, kas noved pie klientu nevēlēšanās vairs apmeklēt konkrēto iestādi, liecina „Servisa audita kompānijas Dorus” nozares veiktais pētījums.




Jaunākie ieraksti

  • ERASMUS+ Tallinnā
    5. sep. 2024
  • ERASMUS+ akreditācija
    7. apr. 2024
  • Pieredzes seminārs par ERASMUS+ KA1 mobilitātēm
    12. sep. 2023
  • Pieredze Itālijā
    15. aug. 2023
  • Starpvalstu pieredze pieaugušo izglītošanas jomā
    31. mar. 2023
  • KA1 mobilitāte Francijā
    20. dec. 2022
  • STRUCTOGRAM® – krīzes situāciju sabiedrotais
    27. mar. 2020
Servisa audita kompānija DORUS SIA © 2024
Privātuma politika