Pāriet uz galveno saturu
Servisa audita kompānija DORUS 
  • Par mums
    • Privātuma politika
  • Aktualitātes
  • Mēs piedāvājam
    • Pētījumi
    • Apmācības un treniņi
    • STRUCTOGRAM®
    • Klientu apkalpošanas standarti
  • Mystery Shopping
  • Komanda
  • Kontakti

Stāsts par to, kā mēs pirkām planšetdatorus. 2.daļa.

16. septembris, 2019 pl. 16:34, Nav komentāru
Pirmais no tiem, kam nosūtījām epastu, atzvanīja elkor.lv. Tajā pašā dienā, kad aizsūtījām e-pastu - trešdien. Atzvanīja īsi pirms plkst. 17:00. Tas, ka sarunu uzsāk krievu valodā, tas lai paliek – šobrīd galvenais ir tikt pie planšetdatoriem. Darbinieks izstāsta, ka aizrakstījis piegādātājam par mūsu interesējošiem parametriem, tagad gaida atbildi, jo uz vietas tik daudz planšetes nav. Tad mēs nedaudz paprašņājām, par kādām planšetēm tieši jautāts piegādātājam un pēc vairāku minūšu sarunas un kopīgas skatīšanās mājas lapā (katram gan savā telefona klausules galā), nonācām pie secinājuma, ka runa ir par planšetēm, kas nemaz nav internetveikalā, līdz ar to vēl gaidām informāciju no piegādātāja, jo darbiniekam uzrādās, ka piegādātājam ir 16 klientam vajadzīgās planšetes. Gaidām vēl zvanu.

Vēl trešdien tomēr nosūtam uz m79.lv epastu un saņemam atbildi, ka „vai meklējam lētākos modeļus vai kādas atpazīstamas firmas, tādas kā Lenovo”. Uz ko atbildam, ka drīzāk meklējam atpazīstamas firmas, lai nebūtu problēmas un planšetes darbotos. Komunikācijas turpinājuma no m79 vairs nav.

Ņemam vērā 1a.lv ieteikumu (izmantot filtrus) un iedziļināmies 1a.lv piedāvājumā, atrodam mums vajadzīgajos parametros „ietrāpījušu” planšetdatoru, vēlreiz uzrakstam e-pastu, cik ir pieejami konkrētie planšetdatori, praktiski uzreiz saņemam atbildi, ka uz vietas ir 16 planšetdatori. Un viss, komunikācija ar to beidzās – ne viņi piedāvā mums pirkt, ne mēs vairs traucējam viņus. Tātad 16 planšetdatorus mums ir iespēja dabūt 1a.lv. Bet vajag vēl 14.

Piektdien - 13.09. atzvana elkor.lv – izstāsta, ka tagad uzreiz var dabūt 10 planšetdatorus. Pārējos var pasūtīt piegādātājam un saņemt ne ātrāk kā nākamā mēneša vidū (oktobra vidus). Solam padomāt, vai mums vajag tos 10.

rdelectronics.lv tā arī nav neko atbildējis uz mūsu e-pastu, bet euronics.lv mēs nemaz e-pastu nesūtījām – kā tika ieteikts telefonsarunas laikā. Varbūt konkrētajam mazumtirgotājam nepaveicās, ka mūsu sarakstā bija pēdējais, bet nedaudz jau bija nogurdinājusi visa šī zvanīšanās un rakstīšanās ar pārējiem tirgotājiem.

Secinājumi ir vairāki un visi izraisa zināmā mērā aizkaitinājumu. Par klientu apkalpošanas kultūru. Par vēlmi pārdot. Par vēlmi palīdzēt. Par „pofigismu” pret klientu un kā tā tomēr nedrīkst. Un nav jau tā, viens vai divi tirgotāji ar to izceļas, bet visi! Tikai 1 neizceļas – atzvana, mēģina palīdzēt, palīdz izvēlēties, gatavi pasūtīt piegādātājam vēl klientam vajadzīgās planšetes. Mūsu simpātijas un pateicība elkor.lv

Kopumā par šo varētu teikt – nevis tirgotājiem interesē pārdot, bet mums izmisīgi vajag nopirkt. Mums vajag = mūsu problēmas, tā teikt.

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • ERASMUS+ Tallinnā
    5. sep. 2024
  • ERASMUS+ akreditācija
    7. apr. 2024
  • Pieredzes seminārs par ERASMUS+ KA1 mobilitātēm
    12. sep. 2023
  • Pieredze Itālijā
    15. aug. 2023
  • Starpvalstu pieredze pieaugušo izglītošanas jomā
    31. mar. 2023
  • KA1 mobilitāte Francijā
    20. dec. 2022
  • STRUCTOGRAM® – krīzes situāciju sabiedrotais
    27. mar. 2020
Servisa audita kompānija DORUS SIA © 2024
Privātuma politika