Pāriet uz galveno saturu
Servisa audita kompānija DORUS 
  • Par mums
    • Privātuma politika
  • Aktualitātes
  • Mēs piedāvājam
    • Pētījumi
    • Apmācības un treniņi
    • STRUCTOGRAM®
    • Klientu apkalpošanas standarti
  • Mystery Shopping
  • Komanda
  • Kontakti

Pētījums: labāko klientu servisu starp elektronikas tirgotājiem, nodrošina iSTYLE un Euronics

17. aprīlis, 2019 pl. 17:15, Nav komentāru

Laikmetā, kad nopirkt datoru, televizoru vai planšetdatoru internetā bieži vien ir gan ērtāk, gan finansiāli izdevīgāk, par noteicošo faktoru, kāpēc pirkt elektrotehniku uz vietas veikalā, kļūst klientu serviss. Klientu serviss var gan radīt pozitīvas emocijas un piesaistīt, gan likt justies klientam nevajadzīgam un izgaismot komunikācijas nepilnības, kas noved pie klientu nevēlēšanās vairs apmeklēt konkrēto iestādi, liecina „Servisa audita kompānijas Dorus” nozares veiktais pētījums.





Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • ERASMUS+ Tallinnā
    5. sep. 2024
  • ERASMUS+ akreditācija
    7. apr. 2024
  • Pieredzes seminārs par ERASMUS+ KA1 mobilitātēm
    12. sep. 2023
  • Pieredze Itālijā
    15. aug. 2023
  • Starpvalstu pieredze pieaugušo izglītošanas jomā
    31. mar. 2023
  • KA1 mobilitāte Francijā
    20. dec. 2022
  • STRUCTOGRAM® – krīzes situāciju sabiedrotais
    27. mar. 2020
Servisa audita kompānija DORUS SIA © 2024
Privātuma politika